Thursday, August 14, 2008

savjeti svima nama

Ako jedno od tvoje djece ima neku potrebu do koje ne moze lahko da dodje, preporuci mu strpljivost i podsjeti ga na koristi strpljivosti tako da se navikava na to. Allahov Resul s.w.s. kaze: "Nije dato nikome vece dobro od strpljivosti." (Muttefekun alejhi)

Udalji svoju djecu od teskoca i privikavaj ih na surovu stvarnost, jer izobilje slabi volju covjeka i podstice ga na visoke prohtjeve koji ce iziskivati veliki trud i odricanje. Kur'an o tome govori: "Mi ni u jedan grad nismo poslanika poslali a da nisu rekli o­ni koji su na raskosan zivot bili navikli: "Ne vjerujemo mi u o­no sto je vama poslano!" ("Saba", 34)

Ne moli svojoj djeci nista drugo osim dobro i uputu, jer dova roditelja upucena za dijete se prima. Reci o­nako kako je kazao Ibrahim, a.s: "Gospodaru moj, daj da ja i neki potomci moji obavljamo namaz." ("Ibrahim", 40)

Allahov Resul s.w.s. kaze: "Potpomazite se i priblizavajte. Olaksavajte a ne otezavajte, razveseljavajte a ne razgonite."

Ne budite mrzovoljni u izdavanju naredbi svojoj djeci kada je rijec o naredivanju dobra a zabranjivanju zla, misleci da to od vas nece imati uticaja, nego nastojte i trudite se. Neka naredbe prate radosti a zabrane opomene sa zdravim razumom i ispravnim nijjetom. Uz Allahovu pomoc to ce se potpuno razumjeti i hairli zavrsiti.

No comments: