Tuesday, August 12, 2008

nove lekcije

Esselamu alejkum wr wb





Neka Allah nagradi sve one koji glasaju na mojoj anketi i koji citaju blog i okoriste se, amin.
Danas sam poslala profesoru Dr. Abdulazeezu Abdulraheemu mejl da mi posalje certifikat o zavrsenom kratkom kursu Razumijevanje Kur'ana kako bi vam mogla pokazati kako taj certifikat izgleda. Svi oni koji su zainteresovani da dobiju isti dobit ce ga inshaallah po zavrsetku kursa. Bilo da je riec o djeci i djecijem kusu, bilo da je rijec o odraslima koji zavrse Kratki Kurs za odrasle.
Inshaallah s prvim danom Ramazana pocinje program na nekom od programa kao sto su paltalk, skype i sl. i moci cete svakodnevno pratiti kurs i na kraju nakon ispita dobiti diplomu.

Danas smo postavili novu lekciju za djecu: http://groups.google.com/group/suncevjere2001

Moja djeca su danas krenula na kurs engleskog jezika. Stoga cu vam prepisati sve sto su oni radili kako bi ste mogli poduciti i vasu djecu inshaallah.
Svaki dan se lekcije moraju nauciti tako da kad dodje novi dan djeca trebaju znati ono sto se ucilo prethodnog dana. Ovo je interaktvini kurs pa bujrum svi ustrajni ukljucite se.

Hello -->Hi --> Zdravo
Where are you from? Odakle si?
I am from.... Ja sam iz....
What is your name? Kako se zoves?
My name is...... Zovem se (Ime mi je)....
How old are you? Koliko godina imas?
How are you? Kako si?
Fine, thanks. And you? Dobro, hvala. A ti?


Teacher - ucitelj, nastavnik, uciteljica, nastavnica
Student - ucenik
classroom - razred
door - vrata
window - prozor
table - sto
chair - stolica
desk -radni sto
board - tabla

What is this?
This is...

pencil - olovka
pen - hemijska olovka
eraser - gumica
book - knjiga
notebook - sveska


Numbers

1 - one
2 - two
3 - three
4 - four
5 - five
6 - six
7 - seven
8 - eight
9 - nine
10 - ten
11 - eleven
12 - twelve
13 - thirteen
14 - fourteen
15 - fifteen
16 - sixteen
17 - seventeen
18 - eighteen
19 - nineteen
20 - twenty

Colours

red - crvena
white - bijela
black - crna
blue - plava
green - zelena
pink - roza
yelow - zuta
orange - narandzasta
brown - smedja
purple - ljubicasta

No comments: